tisdag 16 maj 2017

UTMANADE DAG...

...FÖR ANNA INREDER!
Älskar att utmana mig själv o i dag har jag verkligen gjort det.
För några månader sedan blev jag uppringd av Per som jobbar för Skandia fastigheter o är centrumutveklare på Valen shoppingcenter i Trelleborg.

Han vill ha mig som idespruta, bollplank o konsult för att skapa en mer levande o inspirerande miljö på Valen.  Ett varuhus som alltid har haft en tråkig o ointersant stämpel...men det skall det bli ändring på!
Förvandlingen kickade igång redan i början av 2017, Per har satt tänderna i detta varuhus o redan skapat en massa nya, inspirenade idéer och möjligheter. Vi kom fram till en massa nya o bra idéer...som vi nu tillsammans skall försöka sätta till verket.
Lovar att ni skall få följa med på hela denna resan om ni vill.
Så mottot för denna utmaning är:
If it doesn´t challege you it dosen´t change you
Så jag bestämde mig för att klappa mig själv lite på axel genom att köpa underbara pioner o svenska jordgubbar att njuta av.
Hoppas ni också får en härlig kväll.
Ha det bäst!
Kram Anna


Inga kommentarer: