söndag 7 maj 2017

SOMMAR MED GRANIT!

GOD MORGON!
Vilket vackert väder det var i går, som vi njöt.
Njuter av inspirerande bilder från GRANIT o att jag har en helt ledig lång o mysig söndag framför mig.
Älskar Granits enkla snygga och pratiska inredning. Var mycket imponerad av deras sortiment när jag unnade mig deras snygga ljus-slinga till vår fina balkongen.
Hade jag haft en större balkong eller terrass hade jag absolut investerat i denna snygga hylla, gillar när saker o ting är både snyggt o praktiskt. Bambun verkar ha kommit för att stanna o även bambu är så praktiskt o blir bara snyggare med tiden.
Mixen av bambu och ljusa textiler blandat med vackra korgar o medelhavskänsla...kan det bli ner sommar?

Vem vill inte sitta här en varm sommardag o njuta av en god bok o något svalkande i glaset.
Tänk på att det aldrig kan bli fel med gröna växter. Våga gå all in...visst är det helt underbart!
Maken åker till Skottland i dag en vecka, så nu skall jag o Ludvig passa på o  njuta tillsammans och unna oss extra mycket VI- tid!
Ha en härlig dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: