tisdag 9 maj 2017

MIXAT HEM...


...en härlig blandning av gammalt o nytt!
Detta är verkligen jag, jag älskar att mixa... göra lite oväntade, personliga o vackra installationer här o där!
Spegeln är magisk o hänger verkligen rätt, sprider ljus o blir som ett stort fönster. 

Älskar ljuset i detta vardagsrum/matrum o denna sociala yta av vår lägenhet. Inkl köket så är nog denna yta ca 70 km av våra 110 kvadratmeter, så en stor del. Snart är vi klara med det mesta i drömmen, om vi inte bestämmer oss för att göra om köket, väntar på en offert... så nyfiken!

På tal om ljus... Såg ni hur magisk himmlen var i går, vilken bild jag fick till från balkongen.
Bort med blåsten o fler sådana kvällar. Nu dags att väcka Ludvig, om en timme går bilen mot skolan o jag skall till Slättarpsgård och piffa till och skylta om, sen bjuder nog Charotta på middag i hennes nya hem, nyfikna...så vet ni var jag finns.
Ha det bäst!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: