Visar inlägg med etikett Påminelse tävling. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Påminelse tävling. Visa alla inlägg

lördag 31 maj 2014

SISTA MÖJLIGHETEN O SOMMAR MIDDAG!



















Hej i solen!
Här förbereds det inför kvällens middag med gamla arbetskamrater, en kväll med gott att dricka, grillning och crockett med alla barnen...mysig sommar kväll helt enkelt! Ville mest påminna att i dag är sist chansen att vara med i min tävling i samarbete med  Maria på Boningshuset,  kolla in här o här för tips o info om hur du kan vara med o tävla om en fantastisk kudde o ljuvlig ljustakar...som verkligen kan gör det där lilla extra i den inredning!
Njut av solen o lördags kvällen och lycka till i tävlingen
...låt bästa man/kvinna vinna!
Kram Anna

måndag 18 juni 2012

Ledig dag!

I dag är jag helt ledig........så underbart!
Strosar fortfarande runt i pyjamasen. Skall snart ut på en tur men hunden i solen strålar, sen skall här planteras blommor............kommer bilder!
Jag har köpt lavendel, pelargonier, kryddor, klätter hortensia och lite annat smått och gott!
Så nu skall jag hoppa i lite trädgårds kläder och sätta igång denna ljuvliga dag.
Vill ni vinna en kärleksfull gåva från LIVING  AND ROOM, läs då detta inlägg om 7 sorters  blommor!
Ha en underbar dag, det skall jag ha!
Stor kram Anna

torsdag 14 juni 2012

Blå ,blå vindar och vatten!



Min ljuvliga kanna som jag är så glad för har ni sett innan!
Nu är den ännu bättre med denna härlig ängs bukett som får mig att längta till MIDSOMMAR! Visst är det underbart nu när man bara kan gå längs vägarna och plocka hem underbara blommer, som kanske är ogräs men vem bryr sig, de är vackra!
På tal om blommor, så missa inte min lilla tävling, kan ni mina 7 sorters blommor?
Nu skall jag vila efter en hektisk dag, först jobb, sedan hem in i bilen för att följa men lilla grannen till
Löddeköpinge plantskola, vilket ställe, mer om det i morgon. Fick jag med mig något hem, kika in i morgon så får ni se! :)
Ha det toppen, njut av kvällen.
Här blir det gott grillat, halloumi ost och massa annat mumsigt!
Ses i morgon!
Kram Anna

måndag 28 maj 2012

Sista chansen......


...........att vara med i tävlingen om en färgglad klocka!
Ta nu chansen och sätt lite färg på tillvaron!
Allt jag behöver är en kommentar med din favorit och att du går in och GILLAR på Facebook!
PASSA NU PÅ!
Ha det bra i solen , nu är det dags för föräldrar möte med konfirmanderna!
Kram Anna

söndag 22 januari 2012

Missa inte!

Nu kan ni få den hjälp ni behöver, passa på!
Dags för kram kalas....har längtat efter min kära familj!
KRAAAAAM Anna