fredag 28 augusti 2009

Bilder från FGK 100års jubileum!

Hejsan!

Här kommer lite bilder från vår lilla drink innan festen. Vi var bjudna hem till min äldsta väninna, där vi även skulle bo på natten. Det var underbart väder och rosévinet som vi drak smakade toppen, alla var väldigt förväntans fulla. Som ni ser var det smokingfest, kul att få klä upp sig någon gång......!X

Här är vi alla samlade min äldsta väninna, hennes syster med familj och deras föräldrar.....en härlig sommar bild!

Vi skulle cykla ner???? Men jag kunde inte cykla i min då hade jag nog rivit i sönder klänningen!Så jag fick åka med stil.....Eller?


Maken och jag i en christiana cykel!


Trevlig helg!


Kram

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Guuuuuuuuuuuuud så fina ni var!! Fantastiskt vackra och världens sötaste cykel o dam i den!!!

KRAMIS MIN VÄN!!
Jannice