fredag 10 december 2010

Julpapper!


Hur är ni, lika löjlig som mig kanske?
Jag vill ha ett matchande julpapper på alla min klappar som stämmer överens med allt annat i rummet.......Det stör mig om där är något fult papper från BR eller någon annan affär!

Är jag löjlig...lite kanske!
När jag köper julklappar och de frågar mig om jag vill ha det inslaget är svaret oftast NEJ TACK!
Nu finns det så många fina papper att välja mellan, mina kommer ifrån IKEA.... en budget variant, men visst är det fint att de har gjort kort som också matchar pappret!

Den översta bilden kommer ifrån SKÖNA HEM, världens snyggaste magasin just nu enligt mig!
Nu skall jag slå in den sista julklappen...det har blivit många fler sedan bilden togs...nu var man färdig....så skönt!
Stor kram till er alla!
Anna

1 kommentar:

simplicity sa...

Håller med dig snäckan!! Inte alls löjlig!! :) Har inte hittat pappret i år bara. men snart så. Vill oxå få in granen o lite mer pynt nu. får fixa och feja här imon :)

Kramis Jannice