lördag 18 december 2010

Tiden står nästan still!


Vilken underbar lördags morgon vi har haft, som om tiden har stått still!
Lata underbara lördagar med tända ljus och lång frukost är det bästa jag vet!
I dag skall vi bara gå och mysa hela dagen....äntligen har vi en ledig lördag!
Vad tycker ni om min nya klocka, köpte jag på Portobello Road på min födelsedag?

Tyvärr blev det inställt igår...vi skall ta det en annan dag nu i juldagarna....hela familjen som skulle komma hit ligger i influensan! Krya på er kära vänner! Mitt paket i går var Andreas Carlssons bok...där han berättar om musiken och framgångarna, P som fick julklappen är både musik intresserad och vill bli rik!!! Bra present va!
Hoppas han inte läser detta nu!!!!
Ha nu en underbar helg...kanske ses vi igen!
Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!
Tackar dig än en gång för vinsten av canvastavlan. Efter lite vånda har vi bestämt att ta ett familjefoto på julafton då äldsta sonen kommer hem ifrån Oslo. Ska bli en svartvit förstoring. Min mamma bor i Vellinge inte långt ifrån dig tror jag.

Kram Kristina