torsdag 9 december 2010

MIN JULKRANS 2010!


Välkommen hem till mig!
Blev faktiskt nöjd med min krans detta året, visst blev det fint!
Ville göra något annat en en vanlig granris/moss krans..........Vad tycker ni?
Stommen kommer ifrån Mouse in a house, är egentligen tänkt som en anslags eller visit korts tavla......men nu är det en krans på min dörr! För er som bor i Vellinge så finns den på Vellingeblomman.
Gud vad veckorna går snabbt, idag skall jag göra allt möjligt från kundbesök, jobb, fika med gammal chef och många andra små saker som måste hinnas med innan Jul.

Men först väntar en underbar Pilates morgon!
Ha en underbar torsdag!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin Anna!!

Photo by Maria sa...

Blev ju jättebra :-)
Jag har med en sådan men jag har den till julkorten som jag hoppas kommer att ramla in..

Ha en fin kväll..

Kram Mia