tisdag 7 december 2010

Stora överraskningen!












Hejsan alla där ute!
Nu har jag fått ordning på min kamera, så nu skall ni bli bombarderade med bilder från de två senaste veckorna!
Här kommer äntligen bilder från min underbara överrasknings kväll den 25.e november!
Hade absolut ingen aning att de hade detta planerat, när jag trodde att allt var slut för dagen, så hörde jag sång och såg brinnande facklor....där stod hela mitt underbara Vellinge gäng.!
Blir nästan lite tårögd när jag tittar på bilderna och skriver om detta!
Detta var en fantastisk kväll och de känner verkligen mig......jag älskar SUSHI, vin och så en vit prinsesstårta till en prinsessa som älskar vitt....kan det bli bättre!
Tack alla ni för en oförglömlig kväll!
Nu skall här bloggas, sedan blir det fika med goa vänner!
Kram Anna

Inga kommentarer: