lördag 22 januari 2011

Underbara Ernst!



God morgon!
Vad kan vara bättre en söndags morgon än att få läsa om mysiga Ernst Kirchsteiger!
Som jag har skrivit innan så är Ernst min favorit inredare när det gäller de program som sänds på TV.
Hans lugn,balans, kreativitet, enkelhet och framför allt att han kan se det vackra i naturen och skapa en fantastisk inredning av detta!
Montern var en vårdröm, av krispigt gröna kryddor, daggkåpa, plättar på tråd och många andra av mina favoriter!
Hans fyrkantiga krukor blir härligt rostiga och vackra efter att de har stått ute, självklart är detta en smaksak....men enligt mig helt rätt! Låt naturen sköta sitt!
Tänk att få ha hans egna kollektion i min trädgård...... vilken dröm! :)
Tack söta Sofie för att du ville vara min egna lilla modell, lite avis är jag allt att det var du som fick mysa med Ernst i soffan!
Gå nu in och titta på hans fina kollektion...den är en dröm!
Nu skall det bli party i Skanör hos söta Annelie! Alltid lika kul!
Ha en fortsatt underbar söndag!
Kram

5 kommentarer:

Toia sa...

tÄlskar också Ernsts program. Alltid så kreativ och fint.

Kram

Toia

Fru N. sa...

Jag håller med dig!! Han har inspirerande idéer och resultat blir så fint!!

Dessvärre har jag lite svårt för honom och tycker att han är lite too much ;o).

Ha en skön söndag!

Tess : Fröken Fjäril sa...

Han är så härlig. Han tv-program är det jag längtar till mest. Hade gärna sett honom på tv varje dag om det gått.

Editor sa...

Hej! Tack för ett trevligt party tidigare idag och för tipset om din blogg. Ser fram emot att få sakerna jag beställde. :)

Caroline

Unknown sa...

Hej Anna,
Det var så roligt att träffa dig på
Formex.
Vi hörs av!
Kram Maria
www.asif4476.com