tisdag 11 januari 2011

Världens vackraste katt!



Dagarna innan jul var jag och kollade i Jannices och J nya fina hus. I och med att jag vet att Jannice vill visa er den mesta själv så tänkte jag i alla fall att jag kan visa min nya bästa vän, Katten Bosse!
Visst är han underbar, skall vara med överallt....enda katten jag verkligen gillar, är en hundmänniska...men Bosse he is the MAN!
Vi städade, rensade och fikade åt mysig lunch och hade så mysigt som bara vi två inrednings tokiga kan ha det! Underbart!
Tänk att man kan träffa sin tvillingsjäl så sent i livet och det blir bara perfekt!
Nu måste jag rusa, hämta den nya kollektionen från Living and Room, köpa födelsedagspresent till min gudson och sedan till ILVA!
Kram till er alla!

PS: NYA KATALOGEN FINNS NU UNDER LIVING AND ROOM!!!!!! DS.

1 kommentar:

Sara sa...

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har :-)
Jag har en fråga till dig. Läste att du startade eget företag för en tid sedan och jobbar med homestaging och så vidare, vilket är exakt vad min stora dröm är. Dock är jag tveksam till om det finns en marknad för det här i Sverige, men när jag läste lite på din blogg fick jag hopp. Hur har du gått tillväga? Och framför allt - vad har du för utbildning? Jätte kul om du kan svara på mina frågor. Ha det bra! Hälsningar Sara