fredag 14 januari 2011

Inte mer snö!


Vet inte vad ni känner men nu vill jag ha vår och sommar!
När det snöade här igår, tänkte jag skall det aldrig ta slut!
Vill ha värme, grön gräsmatta, blommande träd, lökar som blommar i gräsmattanoch sprida vårkänslor även inomhus...nu är jag trött på all snö!
Tur är i alla falla att det är fredag, partyt igår var så trevligt, tack söta Jennie.
Alltid kul att träffa nya människor!
Här hemma blir det Lets Dance, hemmalagad pizza och gott vin.
Hoppas ni får en underbar fredag!
Kram Anna

2 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Hej Anna!

Vad kul med partyn :) ...du håller igång.

Det lät som en mysig fredagkväll ni har framför er. Den ska jag nog kopiera rakt av...! Förutom om Let´s dance, då vi inte har TV4...

Kram och trevlig helg!
Sofie

Photo by Maria sa...

jaaa... Nu vill man ha vår!!! Men om inte allt för länge så kommer den ju.. Hoppas jag :-S

Ha nu en fin och mysig fredag..

Kram Mia