lördag 29 oktober 2011

Kort säsongen är i gång........

..... och i kväll börjar den hemma hos NORDBLADS!
Vi skall spela 4 ggr innan sommaren, det låter kanske enkelt att få ihop men vi är 4 väldigt busy par, men vill vi så kan vi, för det är sååå kul!
Vi äter och dricker gott och sedan spelar vi Wist, inte så enkelt som det låter!
Jag ligger sist i ligan men som ni säker har förstått så är jag ingen tävlingsmänniska, jag lutar mig tillbaka och njuter av sällskapet och ett gott glas rött. :)
Innan denna roliga och mysiga kväll har jag massor att göra, kände mig väldigt kymig igår. Låg i soffan hela dagen.......kan det vara stress? Ont i magen ,illamående och en sprängande huvudvärk, så det blir inte en massa vin för mig, men mysigt ändå!
Hoppas ni också får en underbar lördag!
Kram Anna

Inga kommentarer: