tisdag 4 oktober 2011

Sittpuff fick visa vägen..........

......när vi planerade Ludvigs rum!
Jag utgår ofta ifrån en produkt, tavla, fåtölj, kudde, tapet, färg etc. Kan vara en som jag hittar i en butik eller något som kunden redan har och gärna vill behålla.

I vår son rum var det denna puffen som visade vägen, den kommer från AsIf 4476 och finns även som baseball och amrikansk fotboll...så fina! Gjorde i ett material som är slitstarkt och lätt att torka av!

Efter att jag har hittat den produkt som skall visa vägen gör jag en MOODBOARD, gå in och kolla så förstår ni vad jag menar!

I morgon bjuder jag äntligen på det färdiga resultatet. Välkomna tillbaka då!

Nu skall jag hjälpa en kund med hennes dotters rum som skall vara vitt och rött som en flugsvamp!

Stor kram Anna

Inga kommentarer: