fredag 23 mars 2012

Låt känslan bestämma........


.......ditt val av KLOCKA!
En söt historia om Charlotte som ville ha lite kreativitet i sin vardag:

"Under en längre tid var min dröm att starta ett eget företag. Inget unikt, för många av oss är det en dröm. Problemet är oftast att man inte vet vad det är man ska sälja. Är det tjänster, och i så fall vilka, eller är det en produkt? För knappt ett år sedan var jag med min familj på semester i Thailand. En eftermiddag strosade vi runt i en typisk turistaffär där de sålde kläder, väskor, badskor etc. Men de sålde även något annat - underbara, färgglada klockor. Klockor man blev glad av. Det tog inte många sekunder förrän jag insåg att det var det här som skulle vara min produkt - produkten som skulle göra min dröm om ett eget företag till verklighet. Sagt och gjort! Jag tog kontakt med grundaren och VD'n för företaget som tillverkade klockorna, ett ugnt och explorativt designföretag i Bangkok, och ett par dagar senare (och en lång taxiresa någonstans runt i "lilla" Bangkok) inledde vi vårt samarbete. charlie m grundades.

Vår affärsidé är att förmedla känslor! Är du glad, frustrerad, arg eller helt underbart lycklig? Visa dina känslor med en cool klocka. Det är dessutom en härlig färgklick till din höst, vinter, vår eller sommar outfit - som även visar tiden.

Gå gärna in på vår hemsida, www.charliem.se, och kolla in vårt sortiment. Vi kan nästa garantera att du hittar en klocka som är just DU. Varför inte unna dig själv eller någon i din omgivning en påskpresent?

Inför påsken kommer charlie m att köra en påskkampanj. Vill du veta mer om den, deras tävlingar, nyheter och andra spännande saker på detta företag gå då in och GILLA, deras Facebook sida, så missar du inget!!
Mitt val är den med FJÄRILAR.....vilken är din?
Ha en fortsatt härlig fredag, nu väntar eftermiddags koppen i SOLEN!
Stor kram Anna



Inga kommentarer: