fredag 30 mars 2012

Vår känslor denna fredag!




I går fick jag hem dessa läckra växthus från L&R med posten, passande till mitt stora party igår i Rydebäck. Låt inspirationen visa vägen, de har många möjligheter!
Skall man ha dem som växthus, skulle jag ta ut en av glasskivorna i locket så att växterna får luft. Det är lätt gjort! Till sommaren kommer de verkligen bli varmt där inne annars. Växthusen är gjorda i zink, glas med läder detaljer, så snygga och praktiska. Mina skall förgylla hyllan ute vid min matplats på terrassen.
Längtar till sommaren! 
Här hemma är det sjukstuga, maken är fortfarande dålig och ni vet hur det är när män är dåliga!???
Hoppas verkligen att vi andra inte blir smittade, jag har inte tid till det!
Ha en ljuvlig fredag och glöm inte att det är 1.a april i morgon! :)
Skall nu lägga in alla ordrar från i går, så att de får sina fina saker!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: