torsdag 29 mars 2012

Möjligheternas möbel!

Nya rullvagnen RÅSKOG kan agera hjälpreda överallt i hemmet – den förvarar allt från kastruller till schampoflaskor. "RÅSKOG är inspirerad av klassiska industrivagnar, såna som du kunde hitta i fabrikerna förr", berättar formgivaren Nike Karlsson.
En annan möjlighet kan vara att ha den bredvid sin grill i trädgården eller på balkongen. Kryddor längst upp, grillverktyg i mitten och oljor, marinmader, salt och peppar längst ner. Eller i badrummet för handdukar, tvålar och schampo etc. Ja möjligheterna är många, och så är den snygg också! 
Jag kommer köpa en till maken i svart, som han kan ha bredvid grillen. Det är ju hans heliga plats nu till våren och sommaren! Hihi!
Här hemma byter vi verkligen av varandra, maken kom hem sent i går  från Bryssel och nu beger jag mig, får bli mer tid och kärlek i helgen! <3
Nu skall jag packa väskan skall iväg på en lite party tur och så hinner jag med lite gos med Jannice och Charlie innan.
Ha en härlig dag, sol i dag också, me like!
Kram Anna 

1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Den är riktigt snygg! Kram, Marthina