måndag 1 oktober 2012

Höstklart i vardagsrummet!

God morgon, var tog denna helgen vägen???
Välkommen oktober månad, jag älskar hösten!
Jag måste leva som jag lär och därför tänkte jag visa er hur jag skapade trivsel och balans i mitt vardagsrum.
Jag hittade en underbara kudde hos Black Balloonoch bestämde mig då att den skall få visa vägen!
Mina bas färger i rummet som följer med oavsett årstid är vitt, grått , beiget och brunt( mörkt trä).
I och med att jag har en enkel bas är det väldigt enkelt att byta färg i form av kuddar, filtar, skålar, ljusstakar.Det viktiga är att den nya färger åter kommer lite över allt i rummet, minst 3 ggr för att skapa en balans! Den vackra blå skålen kommer ifrån ett underbart Marokanskt ställe utanför Palma.
Måste nog färg koordinera mina böcker i bokhyllan!! OOPs!
Min nya färg smutsig vinröd, finns både i kuddarna från Black Balloon och i den enfärgade från Rialto LivingÅterkommer i växten som planterades i min fina kruka från Inreda Utreda, även ljustaken kommer där ifrån. De svarta kuddarna är från Gant Home och de beigea ifrån ILVA. Nej nu frukost och sedan massa jobb, BARISTA i Burlöv skall bli färdigt denna veckan!
Ingen rast ingen ro!
Ha det toppen!
Kram Anna


Inga kommentarer: