torsdag 4 oktober 2012

Hösten inspirerar!


God morgon alla!
Visst är höstens färger inspirerande!
Idag skall jag snart ut på ytterligare en inköpsrunda till BARISTA, mycket som skall fixas just nu............ men innan dess vill jag bjuda på lite inspiration.
Ni har säkert märkt att brunt är en trend färg just nu, alla nyanser av brunt, min favorit är cognacs färgen. Kolla in denna underbara sänggavel, den vill jag ha. Ser ni en annan sak?
Så fint de har balanserat fyrkantiga och runda former:
Spegeln mot den kantiga sänggaveln.
Rutiga och prickiga kuddar o lakan,
Kistan mjukas av med filtar och en ljuvlig läder korg.
Tänk växten i det kantiga fönstret en vacker rund terracotta kruka?


Vill ni skapa den känsla hemma hos er, har ni lite tips i moodboarden!
Njut nu av att det snart är helg, kanske kan ni fira med en kanel bulle, det är ju kanel bullens dag i dag!
Det får det bli när jag kommer till BARISTA!
Stor kram
Anna

Inga kommentarer: