måndag 29 oktober 2012

Höstov!

Inte för mig dock men för barnen, älskar att ha dem hemma!
Jag skall jobba för fullt fram tom.onsdag för då drar vi till Göteborg för några dagar.Bo på hotell, hotell frukostar, goda middagar, shopping och så skall vi se FCT 1.a lag spela viktig match, inte min önskan men vad gör man inte för familjen. 50% SHOPPING OCH 50% FOTBOLL DET ÄR VÅR FAMILJ!
Vad skall ni göra?
Halloween är ingen högtid jag gillar men en pumpa här och där kan vara mycket vackert!
Ni har väl inte missat min inspirerande kväll på Slättarps gård,anmäl er direkt på: info@slattarpsgard.se.
Varmt välkomna och njut av hösten!
KramAnna

1 kommentar:

A House With A View sa...

Låter inte helt fel med hotellvistelse:))) Härlig bild som påminner mig om att jag måste köpa en pumpa och göra lykta av:))

Kraaaaaaaaam aka