torsdag 5 december 2013

ÄNTLIGEN ÄR DET KLART!!



































God morgon denna kalla torsdag!
Idag har de lovat minusgrader och snö....får vi en vit jul kanske??
Äntligen kan jag visa er bilder från mitt lilla krypin, kontoret/studion på Lorensdal. Kommer ni ihåg min inspirationsbild??
Tycker att jag har lyckats ganska väl, ville hellre sitta i kraftposition än med ryggen mot dörren känns aldrig bra tycker jag!
Många av mina fina detaljer kommer från dagens samarbetspartner, Holmbytorp strax utanför Flyinge. I dag är det dags att sätta tänderna i verkstaden som skall bli julmysig inför den kommande öppningsdagen.
Längre fram kommer nog söta Marthina ha öppet vissa helger och högtider, drömmen är nog att hålla på endast med verkstaden, göra ordning gamla möbler och fotografera, men alla måste vi starta någonstans!
Nyfikna, kolla då in på Instagram under dagen!
På vägen hem skall jag svänga inom INREDA UTREDA på julmys...mycket som händer just nu runt jul!
Kanske hittar man en julklapp?
Ha det toppen, nu ut på de kalla vägarna...kör försiktigt där ute!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: