torsdag 12 december 2013

OXBLODSRÖTT VS TOMTERÖTT?



 VAD GILLAR DU?
Här hemma njuter jag av mina vackra amaryllisar som just spruckit ut i blom, finns det något vackrare?
Min favorit är faktiskt vit och sedan tycker jag att den oxblodsröda är helt magnifik! TIPS!!! Finns så många ny vackra melerade just nu också.
Jag får alltid mina fina lökar till min födelsedag den 22.a november och då slår de perfekt ut till Lucia och håller sig hela vägen fram till jul. Det räcker för mig för efter annandagen så är jag trött på julen och nyfiken på vad våren har att ge....så då dansar vi ut julen i detta huset.
I år har jag gjort många juldekorationer utan rött och då kan de stanna kvar ända fram till efter nyår. Är jag knäpp eller känner ni likadant?
Liten hint på helgens dukning hittar ni här!
Nej, nu skall här göras rotfrukts o potatisgratäng till helgen, jobbar hela fredagen med denna ljuvliga bok o lördagen på mitt favoritställe, så det krävs lite planering!
Njut av dagen och i kväll skall jag mysa med Ernst!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: