lördag 14 december 2013

FÖRSLAG TILL KUND!


God morgon lördag!
Hoppas att allt är bra och att ni inte stressar för mycket. Här hemma glider vi fortfarande runt i myskläder njuter av långfrukost och brasa.
I går skickade jag iväg ett helt underbart förslag med inspiration till min kund utanför Jönköping, hon vill ha en varm och personlig känsla där man blandar gammat och nytt. Kunden hade 8 helt ljuvliga gamla matsalstolar, men var så trött både på färg och tyg, jag kom då med förslaget att man kunde sprejmåla och byta tyget på sitsen till zebra eller något annat vackert grafiskt mönster! Man kan verkligen förändra både stil och uttryck på en möbel med hjälp av lite färg o tyg!
Visst är mixen av gammalt och nytt i första bilden helt magisk, pricken över it är verkligen lampan på den vackert balanserade tavelväggen.
Nej, nu dags för duschen, i dag väntar en härlig heldag på mitt favoritställe Slättarpsgård. Passa på och kom i dag så hjälper jag er gärna med tankar o idéer inför julen, julklapparna och den kommande våren! Lovar att bjuda på mig lite extra!
Ha en ljuvlig dag, i dag skall vi köpa gran och skapa en extra mysig stämning här hemma för i morgon är det släktkalas! Mer om det i morgon.
Vi ses igen, kram Anna

Inga kommentarer: