torsdag 19 december 2013

LJUVLIG START!


Hejsan alla!
Vet att jag inte skall jobba, men jag var tvungen att visa er lite sneak peak från Daniella Wittes underbara hem och nymålade veranda, där vi åt en fantastisk frukost. Hela hemmet var magiskt och vilken underbar julkänsla vi fick. Verandan hade jag kunnat sitta hela dagen!!
Fick inte ta förmycket bilder då hon snart skall vara med i Residence....missa inte detta nummer! Ett helt fantastisk vackert hem gjort av en ljuvligt inspirerande inredare, fotograf o stylist.
Passade även på att köpa min sista julklapp i hennes underbara butik INREDA UTREDA. Nyfiken på fler härliga bilder från Daniellas hem, kolla då in Jannices senaste inlägg.
Nej, nu är det dags att fira första kvällen på en lång ledighet tillsammans med min underbara familj, tända ljus, gott vin, hämtmat o värmande brasa!!
Stor kram till er alla!
Anna
 

Inga kommentarer: