onsdag 23 april 2014

BALANS MED LIVING AND ROOM!





 
 Hej igen!
Alla i huset har åkt i väg och jag har plockat undan efter morgonens firande. Är egentligen ledig i dag men jag har för mycket i huvudet och kan inte koppla av. Så då tänkte jag att jag kan lika gärna sätta mig vid datorn igen o filar lite mer på min nästa inspirationskurs som är  den 26 april i Norra Hammar i Småland tillsammans med Jenny o Living and Room.
I år tar vi vid där vis slutade sist, fräschar upp kunskapen o färg lär oss att sudda ut gränserna mellan ute o inne, skapa trevliga rum sittplatser ute och till sist inspirerande tips o idéer hur man kan använda Living and Rooms produkter på bästa sätt.
Ses vi??
TO DO- listan i dag är lång och jag vill så gärna ha allt klart innan jag åker iväg för helgen, så att jag kanske kan ladda mina batterier lite och njuta av Småland o min släkt som bor där!
Sugen på att se lite mer av Living and Room så har ni hela katalogen här!
Nu dags för jobb!!
Ses i morgon!
Kram Anna
 
 
 
 

Inga kommentarer: