måndag 21 april 2014

MIN PÅSK I INSTA BILDER!




 



 

Vilken påsk vi har haft i år!
Hemma igen efter fantastiska dagar i paradiset, Österlen.
Jag får sådant lugn o laddar verkligen batterierna när jag är där.
I dag är det mest mys på schemat och lite fix inför en ny vecka, men först skall vi avnjuta en härlig brunch för äldsta väninnan, gudbarnet o alla andra i familjen nere i Falsterbo.
Låt oss starta från topp:
Att lämna trädgården i lördags( bild1) när det var så fint väder var inte det lättaste, men att sedan mötas av Linda Pallas underbara hem var ännu bättre och vilken samlings utställning de alla hade skapat. Här hade man verkligen kunnat stanna i evigheter, men magen började kurra o vi begav oss till Kristianstads GK för en god Club Sandwich i solen...gud vad vi njöt!
Väl framme i paradiset blev det kaffe o promenad i det underbara vädret.
På Kvällen blev det fantastisk påsk buffé och så kom även MR Napkinhead, till Milles stora förtjusning...detta har nu blivit en påsk tradition,! eller hur Mats?? 
Söndagen startade med morgonpromenad längs havet o kaffe/frukost i solen. sedan blev det bus, egghunt och en sväng till underbara Vacker Vardag innan vi ät en underbar lamm o rabarberkompott på En gaffel kort i Simrishamn.
Hela familjehelgen avslutades  på bästa sätt med en god kopp i solen!
Vill ni följa med på några av mina smultron ställen på Österlen, häng då med mig o Majas Cottage på denna unika tur den 6.e juni, en dag full av inspiration, glädje, erbjudanden o massa glada skratt!
Hoppas vi ses!
Njuta nu av sista påsk dagen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: