tisdag 17 juni 2014

BARNRUM PÅ HUVUDET!




God morgon!
Njuter ni av sommaren tillsammans med familjen o vänner eller jobbar ni fortfarande??
Här hemma har vi börjar vi räkna dagarna....snart dags för semester! Men först dags för lite härlig barnrumskonsultation, ett flick rum o två pojk,  så i går letade jag upp lite detaljer, idéer o inspiration som jag tänkte presentera för min kund.  En slinga Happy Lights är ett måste tycker jag, ger ett mysigt o tryggt ljus...sedan är den snygg också!
Och vem vill inte ha ett sagoträd i sitt rum?  Under ser jag mig massa kuddar i en härlig röra där man kan mysa o läsa bok. Att lampan sedan ser ut som en holk är ju ännu bättre. Eller till de lite mindre ett kök av en expedit hylla?? 
Hoppas ngt faller dem i smaken?
Barnrum är inte det lättaste, finns så mycket färg o mönster i alla leksaker att det ibland tar över allt annat "fint" i rummet. Vi får se hur det blir, kanske blir det en prinsessdröm o två fotbollsrum, men jag vet i alla fall vad vi gjorde för fel för några år sedan!
Nu frukost i solen sen dags för en fullsmockad dag, min todo-lista är lång... som sedan avslutas med mysig gillkväll med mina kollegor på Lorensdal.
Njut av dagen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: