torsdag 28 augusti 2014

ANNA INREDER HAR FLYTTAT!

Hej alla!
När ni läser detta är jag på väg på bloggträff o pressfrukost på underbara Sofiero i Helsingborg, skall även hinna med en tur till Enkla Ting för inspiration, shopping o god lunch, ni vet var jag finns!
Under sommaren har det hänt saker o i går blev allt bestämt, så nu behöver jag inte håll det hemligt längre! Jag har lämnat mitt gamla kontor o ser nu fram emot att istället växa tillsammans med hela goa gänget på gården utanför Skegrie.
Mitt samarbete med Slättarpsgård har ni länge fått bevis o inspirerats av både här o på Instagram, men nu gör vi det lite bättre o djupare från båda håll.
From nästa vecka finns jag tillgänglig för DIG o alla Slättarpgårds kunder varje torsdag hela detta året ut. Förhoppningsvis, blir det ett lyckat samarbete så att jag redan nästa år kan sitta där fler dagar!

Här är lite som jag gärna hjälper er med:
  • Vill ni ha allmänna råd inom inredning, möblering o belysning mm?
  • Vill ni förnya o förändra inför hösten?
  • Vill ni ta in en ny färg men vet inte vilken o hur mycket för att det skall landa o kännas balanserat?
  • Har ni en favoritfärg men vill ta in en färg till, vilken kompletter då bäst?
  • Vill ni boka ett möte där vi startar hos er o sedan tillsamman bygger fram en ny ide med massa av inspiration från en inredare?
  • Får du inte ihop de olika stilarna av nytt, gammalt o ärvt?
  • Vill du skapa ordning o reda i tvättstugan, hallen, köket eller andra rum som lätt blir röriga i ert hem?
Kom förbi efter/under din lunch eller fika, eller ring mig på 0706-760604 så diskuterar vi problemet eller bokar vi ett möte i Slättarpgårds unika o inspirerande miljö.
Ni bestämmer tiden o jag finns där för inspirationen!
Hoppas ni får en härlig torsdag o att vi ses snart på gården!
Kram Anna
 

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vad kul...och lycka till! / Pernilla

Anna Inreder sa...

Tack söta Pernilla, det skall verkligen bli skoj. Hoppas att vi ses där ngn gång!
Kram Anna