lördag 23 augusti 2014

BREATHTAKING!



 God morgon!
Tänkte visa lite av min inspiration inför ett förhoppningsvis kommande projekt i en offentlig miljö, blir så inspirerad av de:
  • Konstruktionen o pampigheten.
  • Mjuka vackra böljande former.
  • Känslan av historia med hållbara färger som gäller än i dag.
  • Slitet, rått men så vackert!
  • Hållbara natur material.
  • Komplementsfärger...som sagt i min väld helt breathtaking!
Jag jobbar ofta med bilder, foto eller naturens inspiration när jag ger ifrån mig ett förslag till en kund,  ett bra sätta att börja en inspirerande samarbete.
Vill du också få lite hjälp i hemmet? Eller vill du ge den ultimata presenten. Kontakta då mig...du bestämmer tiden o jag kommer med inspirationen!
Nej, nu dags o kicka igång en härlig lördag som blandas av jobb, trädgårdsfix, kärlek o god mat o vin.
Önskar er det samma!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: