tisdag 3 mars 2015

STUDIO STILISTA!




God kväll i stugorna!
Nu har man jobbat undan lite o kan visa er  min shopping. Att inte shoppa när man är med dessa härliga tjejerna hos Studio Stilista eller andra fantastiska ställen är nästa helt omöjligt...vi börjar känna varandra väldigt väl, så det blir en o annan övertygande o smickrande kommentar som gör det omöjligt att inte shoppa, inte all som har 4 personalshoppers!
Som ni säkert har sett på instagram så blev det en jumpsuit, det trodde jag aldrig, men jag känner mig väldigt fin i den! Vad tycker ni?
Sedan kunde jag inte motstå vårens nyckelplagg enligt stilrådgivarna Jannice o Jenny...storskjortan/herr modell o helt ljuvlig...detta kommer nog bli ett favorit plagg framöver! Det var verkligen en givande rådgivning o dag, detta gör vi om varje säsong tjejer!?
Att man sedan också fick en grym goodiebag med skönaste T-shirten o en ljuvlig parfym, perfekt storlek för handväskan gjorde ju inte besöket sämre...I will be back, jag lovar!
Jag har nu tagit babysteps mot en unik garderob, tack för hjälpen SS!
Ha en härlig kväll!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: