tisdag 16 februari 2016

BALANS AV FÄRGER!

 God morgon!
Sakta men säkert börjar del efter del falla på plats o jag är mycket nöjd med den Färgbalans som har blivit i vardagsrummet. Jag har länge tänkt mig en blandning av olika blå nyanser mixat med grått, linne o mässing.

Att sedan blanda utvalda färger med mina favoriter inom både inredning o antika loppisfynd gör att det blir personligt o präglar mig(oss) Ni vet väl att inredning stilen i ditt hem speglar vem du är o din personlighet!
 
Visst blir man helt lycklig av solens strålar trots att allt damm syns? En underbar känsla att känna att våren är på gång.
Nu dags att kicka igång denna dagen!
Först PW...sedan möte på Miljögården med bästa Anna o Åsa på Ellens agentur för kommande samarbeten. skall även kolla in denna snygging från Voice, med marmorskiva utan trä detaljer. Bänken som jag visade för ett tag sedan från PB Home är slut på deras lager, men jag tror denna blir ännu bättre! Hittade den i senaste Sköna hem på sidan 133 , om du har tidningen hemma. Hittade även inspiration till hallen, kolla in denna bild!

 Fortsätt njuta av morgon ljuset, nu väntar solen o  havet på mig.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: