onsdag 24 februari 2016

FÖRE O EFTER I BADRUMMET!


 God eftermiddag!
Tänk vad lite ny badrumsinredning o  vackra detaljer kan göra för ett badrum, här har ni före o efter.
Stommen i badrummet var helt ok o renoverades 2010. Även färgval var bra, men vi saknade förvaring, tvättmaskin o känsla. Behövdes mer personlighet o vackra detaljer som jag hittade o tog jag med mig hem från Sydafrika.
Badrummet är gjort av köksinredning från Ikea. Valde även en stor porslinsvask, skönt att även kunna skölja upp en tröja eller två!
Detta blir ju både tvättstuga o badrum i ett, compact living...men vi är så nöjda!
Älskar utmaningar där man kan göra något bra av både dyra o billiga detaljer.


Det vackra snäckhjärtat var en avskedspresent från vårt hotell när vi lämnade vårt nya paradis. Där jag även fann inspirationen till att göra detta badrum.
Detaljerna o även mattan köptes i Kapstaden i en butik som hette RAIN, helt magisk...kunde köpt så mycket mer! Ullmattan är så mysig o varm att sätta fötterna på morgonen o ser ut som en kullerstens strand.
Tidningshållaren från My Habitation fick bli en toarullshållare i stället!
Känslan när jag tänder mitt citrusljus på kvällarna är underbar.
Ha en underbar dag!
Stor kram en dunderförkyld Anna

Inga kommentarer: