tisdag 2 februari 2016

I VÄNTAN PÅ...

VÅR!
Fyller jag lägenheten med underbara pärlhyacinter i blått o vitt...det lyser upp de dagar man helst inte vill gå ut. 
Ljuvliga att skapa stilleben o vackra grupperingar med.
Antingen planeterar jag den rakt ner i en kruka eller  min favorit lampa eller i små söta vaser  o i dag hittade jag denna ljuvliga bild på Pinterest, där de har tvättat lökarna o satt dem i en cylindervas, så vackert!
Nu tillbaka till datorn...vill inspirera inte sitta på kontoret, kanske borde man skaffa en sekreterare??
Ha en underbar dag!
Kram Anna

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Fyller med huset med pärlisar just nu :) Å blått, har helt snöat in på det nu :))
Ha en fin dag, även om den är vid datorn;-)
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Hej vännen!
Blå är också min favorit!
Kram o njut!
Anna

Bettina sa...

Sovrummet är ett rolig projekt!

Anna Inreder sa...

Verkligen!
Välkommen tillbaka,
ANNA