söndag 21 februari 2016

SKÖNA HEM INSPIREREAR!


God morgon!
Solen strålat in o visst är det helt underbart att den ljusa tiden är på väg!
Sköna Hem har gjort det igen... inspirerat mig till hur jag skall få till vår hall i drömmen. Med en smalare, sidebord/bänk där jag kan ha lite snygga inredningsdetaljer o min favorit lampa. En stor rund spegel ovanför o mina ny omklädda stolar vid varje sida. Så här ser det ut nu, men jag är så trött på det vita målade o slitna halvmånebordet. Passar inte längre in i min nya lite mer moderna stil!
Har beställt denna snygga möbel (console tabel) från PB Home
Vad tror ni?
 
Min favorit lampa skall få stå kvar o spegla de olika säsongerna...älskar att hitta på nya idéer med blommor o vad naturen har att ge, varje säsong!
Ha en fantastisk söndag, nu dags för ännu en dag på Slättarpsgård, hoppas vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: