måndag 7 november 2016

LADDAD FÖR EN NY VECKA.

Hej igen!
Nu hemma efter fantastisk dagar på Mossbylund med bästa kollegorna från Slättrapsgård. Nu är vi laddade för en ny vecka! Jag kom till Mossbylund innan de andra o hade därför bokat en behandling. Checkade in på underbara Fridhill, som vårt rum hette. Satte på mig badkläder, badrock o mjuka tofflor o gick ner i den mysiga spa av delningen
Nu är detta fötter lena som babyfötter o jag klarar av en kall vinter. Fick dock lite bannor att jag måste smörja dem mer?
Efter en underbar o njutbar stund väntade Charlotta, Malin o Susann i cafét med nypressad morotjuice...sen var det dags för både varma o njutbara bad.
Vi slog av några timmar i väntan på de andra o sedan var det dag för en magisk middag o gott vin...jag avslutade min trerätters med lokala goda ostar...
...med ännu ett glas rött. Mums!
Passa på att skäm bort en vän eller käresta med en övernattning, spadag, middag eller behandling...kan lova att ni kommer inte bli besvikna!
Kan man få en bättre julklapp?
Tack bästa ni för härliga dagar, så glad att jag få vara med i detta underbar gäng!
Nu dags att kicka igång denna fullspäckade vecka. Massa kul på G!
Kram Anna

Inga kommentarer: