söndag 7 mars 2010

Mitt motto!


Jag brinner verkligen för inredning och vackra hem, men alla hem är inte vackra för det finns ingen personlighet! Titta på dessa bilder från Martha Steward, här har man tagit vara på de gamla möblerna klätt dem i moderna tyger så att de verkligen smälter in i hemmet.
Ta inte bort de ni tycker om och som gör att man tänker tillbaka på en härlig resa eller plats. Det är det som gör ett personligt! Vissa gillar asiatiska saker och andra antika, låt ert hem spegla vem ni är!
Mitt Motto: "Att inreda handlar om att plocka fram en personlighet"
I helgen var jag för första gången hemma hos vänner L och J som har byggt ett nytt modernt hem i Skanör, de flödade verkligen av personlighet inte alltid lätt i ett nybyggt och modernt hem!
Håll koll idag! Kommer att ha en tävling senare idag, skall fira att jag har passerat 10.000 besökare!
Tack för att ni finns!
Ha en bra start på en ny vecka!
Kram Anna

2 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilka fina bilder du bjuder på idag! Tack för en supertrevlig eftermiddag i fredags! Det var så trevligt att träffa Er allihop!
Kram Maria

Nilla sa...

Bra tänkt. Fin blogg du har! Ha det så gott.