lördag 27 mars 2010

Påsk pynt?

Nu är det påsklov för barnen, hoppas bara att vädret blir bättre!
Idag hade jag planerat att jag skulle putsa fönster men här öser det ner!
Man vill ha det fint nu till påsk!
Jag personligen är inte speciellt förtjust i påsk pynt, några vackra ägg, påskris utan fjädrar och så hade jag inte sagt nej till dessa söta burar/ägg från Hem och Hav.
Tycker ni om traditionellt påsk pynt?
Här hemma kommer det att bli plantering och trädgårds arbete hela påsken. Maken har en dröm att vi skall hinna måla staketet....vi får se vad vädergudarna säger om det?
Skicka mig gärna tips på vad du tycker är vackert som påsk pynt, lovar att sedan lägga ut dessa och länka till er blog!
Ha en underbar helg, nu är det match igen.......fotboll är underbart!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: