torsdag 11 mars 2010

Vackra stilleben/inredning!


På vår blogträff i Kristianstad fick vi äran att besöka Marias vackra hus ifrån sekelskiftet.
Jag lovar er att jag hade kunnat flytta in där i morgon!
Hon hade vackra/personliga stilleben över allt, en underbar blandning av nytt och gamalt!
En dröm för en inredare, nu skall Maria också uppfylla en dröm om sin egna butik!
Imorgon kan ni gå in på hennes blog Lilla Villa Vita , där kommer ni även hitta hennes nätbutik.
Lycka till Maria, med din känsla så kommer detta att gå toppen!
Jag har många fler härliga bilder ifrån detta hus, det kommer mera jag lovar!
Njut nu av er helg, det skall jag göra!
Kram Anna

2 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Nej, men vilka härliga bilder du bjuder på idag! Jag tittade inom till dig för lite mysig inspiration och hejar liksom till, men det är ju hemma hos mig!!!! Tack för allt fint du har fångat med kameran!
Ha det gott!
I morgon öppnar jag butiken, jag är redan lite nervös...
Kram Maria

Tulipa sa...

Vackert så in i norden!!

Jag läser flitigt Marias blogg och det är kul att se hennes hem från någon annans kamera också!

Trevlig kväll!/ Mariette