måndag 23 augusti 2010

HÖSTEN är den här!!???

Hejsan alla, hoppas ni har haft en härlig helg!
Här hemma händer många olika roliga och spännande projekt och vissa är redan klar, om de nu någonsin blir klara!!!! :)
På bloggen denna vecka tänkte jag visa lite av det som vi har ändrat och gjort om, skriv gärna en kommentar om vad ni tycker eller om ni vill fråga något om projekten, alltid kul att få lite feedback!

Denna vecka är en otroligt händelserik och blandad vecka för mig. Barnen börjar skolan och jag skall till Helsingborgs området i två om gångar först till en kund som skall ha sin butik stylad inför höstsäsongen och sedan skall jag vara med på Sofieros stora trädgårds fest...det går i ett tur att man tycker det är kul!

Idag har jag varit hos tandläkaren med barnen...allt såg bra ut, så som belöning blev det en mysig lunch tillsammans.....skall bli så skönt att komma tillbaka i vanlig rutiner. Men att mysa med sina barn kan man aldrig göra för mycket!
Titta nu in igen i morgon...för då kör vi igång projekt veckan!
Kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej Anna!
Vad roligt att få se dina projekter!
Har en fin måndagkväll!
Kram Sirpa