tisdag 17 augusti 2010

Nytt samarbete!


Blir ni sugna på lite nya fina inrednings detaljer i ett hem?
Då kan ni kontakta mig för jag har ett samarbete med Living and Room

Bjud hem ett härligt gäng på kaffe/te och kaka eller varför inte vin och ost, så kommer jag med fräscha, vackra och snygga inrednings detaljer som kan förgylla era hem.

Ni bestämmer tiden, dagen och platsen, hör av er med en kommentar eller mejla mig på anna@annainreder.se eller ring 0706-760604, så bestämmer vi en dag som passar er!

Bor ni inte i Skåne så kan jag alltid hjälpa er att få kontakt med någon av de andra säljarna, eller så kanske det kan kombineras med något av mina andra projekt runt om i Sverige!

Living and Room ett enkelt, socialt, roligt och givande sätt att handla inredning!

Hör av er!

Kramis Anna

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej Anna!
Låter jätte roligt! Man vill ju alltid nya saker:)
Har en trevlig tisdag!
Kram Sirpa

signerat 71 sa...

Hej,
Såg en annons i Lantliv - sommar, tror jag. Verkar vara något nytt & spännande.
Lycka till!
Kram J