fredag 6 augusti 2010

Puerto Banus...... Spaniens riviera!





Puerto Banus är bara glitter, glamour, kändisar, jetset liv, stora båtar och "vackra" människor....det var så kul att sitta på ett café, bar eller restaurang och bara titta!
Efter massor av shopping, strosa genom smala gränder, titta på enorma båtar och ännu mer shopping så fick barnen välja var vi skulle äta....det blev Hard Rock Café.
Mysigt att sitta så mitt i smeten av all puls i denna "lilla" hamnstad, när jag var här för ca 30år sedan när mina morföräldrar hade hus här var det bara en liten gata med affärer och restauranger. Nu har denna stad blivit Spaniens Riviera....så mkt...helt otroligt!
Det var här mamma köpte mig min första Lacostpiké, som jag inte alls gillade.
Sprättade bort den fula krokodilen.......det var då! Hi hi!
Hoppas ni får en underbar fredag och tack för alla hjälp med väskorna det lutar åt den första!
Stor helg kram Anna.

Inga kommentarer: