torsdag 17 mars 2011

Mitt stora projekt ............

Bild: Hurts, lampa, skrivbord och barstol från IKEA, sittpuff från AsIf 4476, klocka från L&R, matta från Mio, kontorsförvaring och burkar från Granit och säng överkast, kuddar och tygkorg från HM Home.

...........här hemma under våren!

Min sons rum!! Är så trött på alla små saker som han sprider över allt, ibland tror jag att han skall bli lumpsamlare som vuxen.
Vi kommer att göra detta som en överraskning till hans födelsedag den 18 maj om vi kan hålla oss till dess!

Jag har börjat handla på mig lite saker som vi har ute i förrådet.
Hans önskan är att ha det i vitt och svart, som en fotbolll. Så blir det också gavlarna bli svarta i en matt färg och resten skall bli vitt, till detta kommer några stänk av grått och himmels blått, som favoritlaget MFF!
Temat för rummet bli fotboll med lite industri känsla....vad tror ni om detta!
Min förhoppning är att han också skall tröttna på sina MFF saker, men jag kan inte ta bort allt det klarar inte mitt moderliga hjärta!

Jag är mycket nöjd med min moodboard över Ludvigs nya rum!
Ett tips till alla er som har lite projekt här och där!
Gör en moodboard över det ni gillar .....så mkt lättare att överblicka om det blir bra eller inte! Då kan ni bara lägga till och ta bort, till slut har ni det ni vill ha!
I helgen skall vi ränsa och slänga....om det inte blir strålande väder för då MÅSTE jag putsa fönster!
Nu vänder jag bilen mot Råå, skall titta på det finaste huset i staden?!
Sedan blir det mysig kväll med ljus och god middag, älskar fredagar! Ha det mysigt!
Kram Anna

Inga kommentarer: