torsdag 31 mars 2011

Utmanad.....

........av "Hemma hos Märta" en ny följare hos mig! Utmaningen är att berätta 8 saker om mig själv som ni inte vet om mig: Nr1: Jag hatar spindlar och ormar. X xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr2: Jag är allergisk mot svamp, därför har jag aldrig svamp i mina rätter som jag skriver om på bloggen. x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr3: Jag har jobbat som flygvärdinna mellan 1994- 2000 för Premiair som idag heter Thomas Cook, en underbar tid i mitt liv! x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr4: Har även varit säljare för ett sportklädes företag abacus, under 5 år. x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr5: Målade mycket som yngre, både på möbler och tavelduk...kanske kommer detta tillbaka om några år. x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr6: Spelade golf som kantte, men fastnade aldrig för denna sport. Fast att hela min familj är galna i golf och min man är en mkt duktig golfare! x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr7: Har en fostersyster i England och en lite kusin till våra barn, så mysigt att ha dem i mitt liv. När jag var tonåring tyckte jaFetg inte det var lika lätt att någon kom och tog min Mamma o Pappa ifrån mig. Denna erfarenheten har verkligen berikat vårt liv! x xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nr8: Älskar att dansa och står ofta sist kvar på dansgolvet när festen tar slut! Sådan tur gillar min man också att dansa! Så nu vet ni nästan allt om mig! Ha en underbar dag! Kramis Anna

Inga kommentarer: