söndag 27 mars 2011

Spännade dag!


Nu är jag snart färdig packad, i dag bär det av till detta fina hus som snart skall läggas ut för försäljning!

Kan inte visa för mycket än , men jag lovar att ni skall få se alla bilder så fort vi är klara!

Ett hus som har stor potential att bli det perfekta hemmet för en 2-3 barns familj, ligger perfekt avstånd från skolor, strand hamn och city....spännande vecka framför mig!

Hoppas er vecka också börjar bra!

GLÖM INTE ATT TÄVLA ,bara 4 dagar kvar!

Nu skall jag bra göra all måsten innan jag beger mig till ?

Stor kram till er alla och tack för att ni finns!

Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jag plåtade ett hus som skall till försäljning för ett tag sedan, så kul.. Styla är jag kass på men det klarade ägaren utmärkt själv så jag höll bara i kameran..

Lycka till..

Kram Mia