måndag 20 februari 2012

4 stilar i mitt vardagsrum!







Nu är vi hem komna , efter 3,5 timme i badhuset , helt slut! 
För ett tag sedan bjöd jag hem ett gäng tjejer på lite mingel och förhandstitt på L&R nya kollektion 2012.
Jag samlade hela kollektionen, de delarna som jag har i vårt vardagsrum/matrum. På grund av att hela vårt hem är inrett med basfärger, passar nästan alla stilar in. Vissa bättre än andra!?
Vilken är din favorit?
Genom att ha en enkel bas på fast inredning som golv, tak, fönster och dörrar och mesta av möblerna är det mycket enklare att förnya och förändra med trend färger eller det man gillar just nu pga klimat, årstid, känsla och humör.
Hoppas ni har en underbar start på en ny vecka, snart skall jag iväg igen!
Stor kram Anna


1 kommentar:

Anonym sa...

Super läckra bilder Anna!! Kram Mia