måndag 13 februari 2012

"Formens" möjlighet!



Bilder från: Pinterest.
Visst blir man glad av färgerna , kreativiteten och enkelheten!
Överraska dina när och kära, vänner, arbetskamrater eller släktingar med lite hemma lagad marmelad eller mos eller några nybakta muffins som med hjälp av kulan får formen av ett hjärta. Så passande inför morgondagens " Alla hjärtands dag"
I dag har jag svårt att starta igång mig själv, men jag är så illa tvungen, just hemkommen från ett spännande möte som kan ge många intressanta inlägg i framtiden. Snart på väg till en konsultation i Helsingborg.......så här går det i ett, men man skall inte klaga! Jag älskar ju detta!
Psssssssss Jag kommer överaska mina älsklingar i morgon med lite extra kärlek, vad har ni planerat?
Kanske lite inspiration av och med mig!
Nu måste jag iväg, kram till er alla!
Anna

Inga kommentarer: