torsdag 16 februari 2012

Dekorativt ljus!



Hett just nu är fina lyktor med mönster, där ljuset vackert sipprar igenom!
I julas kunde vi se med julgranar, fönster och enbärs kvistar och nu är det med storstads motiv,  snöstjärnor och hjärtan. De på bilden kommer från BROSTE, visst är ljuset helt underbart!
I dag skall jag planera för en kurs/party som jag skall hålla för  Sorotimisterna Skanör med Falsterbo.
Skall bli mycket spännande att träffa 20 helt nya människor, och så får man en god middag på härliga Kust! Absolut värt ett besök om ni är nere på näset! Nu fix och pill för i kväll och sedan skall jag smyga in och filma Julias bästa kompis som skall sjunga solo i denna föreställning, gjord av musikklassen på Södervångskolan! Hennes föräldrar är borta så jag blir stand in! :)
Fullspäckad dag med massa roligt, det är så jag vill ha det!
Stor kram Anna.

Inga kommentarer: