tisdag 14 februari 2012

Godmorgon mina älsklingar!



Vad gör man inte för dem man älskar, jag steg upp 05.30 för att hinna med att steka Amerikanska pannkakor till min älsklingar! Min lurviga lilla Chippen fick också en till frukost! 
Hur har ni firat denna underbara alla hjärtans dag? 
Nu väntar en god kopp kaffe och massor av uppföljnings arbete, mycket på gång just nu....så spännande! Konsultationen igår gick toppen, så kula att det blev av. Anki vann denna konsultationen när jag hade utlottning innan jul. Hoppas att jag får komma tillbaka, de har många spännande renoverings projekt på gång!
Ha en fantastisk dag, ge lite extra kärlek i dag!
Stor kram Anna


4 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Det är kärlek det! :) Ha en underbar dag Anna! Kram

Marthina, Holmbytorp sa...

Å så fint du har gjort! Kram.

Cia sa...

Åh vad fint!! De måste ha blivit glada! Fick inspiration, blir sånt mellis här. Var hittade du de fina korten? Eller har du gjort dem själv?

Photo by Maria sa...

Så gulligt av dig att steka pankisar på morgonkvisten =)

Själv bakade jag bakelser till mina de kan smaska på när jag jobbar =)

Ha en fortsatt fin kväll..

Kram Mia