fredag 13 september 2013

Att få vara med från början!









 God morgon alla denna fredag!
Tänkte att det hade varit kul för er att få följa med mig genom ett av mina projekt där jag har fått vara med helt och hållet från början.
För cirka ett halv år sedan hörde en pigg och glad tjej av sig, hon undrade om jag kunde hjälpa henne! De hade sålt nästan alla sina möbler och behövde köpa allt nytt igen, plus att hon gärna ville ha hjälp att hitta den stilen som passade bäst till huset och deras personlighet!
Som ni förstår var detta ett drön projekt för en inredare, jag skulle
 få vara med att påverka ett helt hus!!
Vi började med en moodboard, färger och lite andra bilder som kunden köpte nästan direkt. Hennes första kommen tar var:
- Anna det känns som du har känt oss innan, du har hittat vår stil, allt var mitt i prick!
Kan det börja bättre??
Självklart är inte allt färdigt, det skall komma tavlor, tv o tv-bänk och mer piff i vardagsrummet.
Lampor skall hängas rätt i kök o matrum.
Hallen skall det komma en eller två gamla vackra stolar, korgar under sidebordet och lite mer piff även här.
Sovrummet behöver lampor, vacker skänk, spegel o överkast och lite mysiga kuddar.
Men Rom byggdes inte på en dag.....vi tar det med ro och letar efter unik och fantastisk inredning!
Njut av er fredag....hoppas jag kunde inspirera!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: