måndag 23 september 2013

ATT KOMMA NÄRMARE!















God morgon, ny vecka massa nya möjligheter!
Ville dela med mig av alla underbara influenser och inspiration jag har fått i helgen! Gud vad det ger mycket att få komma nära kunden i butiken och vara på plats. Jag har hjälpt kunder med att skapat underbara färgkombinationer med hjälp av textilier o inredning i mustiga höstfärger, jordtoner och smutsiga pasteller....ett och annat klädesplagg också!
Finns så mycket snyggt!
De ljuvliga höstfärger blandas tillsammans med grafiska mönster, metaller och en nertonad industristil. Skulle kunna köpa med mig det mesta hem...Fniss!!
Ta en tur med familjen till helgen, finns både lekplats och ett urmysigt café, här hittar du öppettiderna.
Lovar att säga till nästa gång jag är där.
Så roligt att så många kom, det värmer verkligen. Hoppas ni fick den inspirationen ni önskade!
Nu frukost, morgonpromenad och sedan dags att träffa en ny kund.
Jag finns här för er, mi bestämmer tiden och jag kommer med inspirationen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: